Zaczynamy!

Mam na imię Ola. Jestem siedemnastoletnią dziewczyną zakochaną w literaturze, właśnie o tym będę pisać. Dlaczego? Książkami żyję. Czytanie to jak wybieranie świata, w którym chce się istnieć. To jak spróbowanie innego życia bez ruszania się z miejsca. Sięgam po literaturę każdego gatunku, więc możecie polecać mi wszystkie Wasze ulubione książki, po które z chęcią sięgnę.


Chciałabym zacząć od serii wpisów: 30 dni z książkami. Odniosę się do każdej z 30 kategorii i poświęcę oddzielne posty każdej z wybranych książek.
W zakładce Wyzwania 2015 znajdziecie te wyzwania, które podjęłam w tym roku. Będę na bieżąco aktualizowała postępy w ich wykonywaniu.
Natomiast w zakładce Kontakt znajdziecie mojego maila, którego będę regularnie sprawdzać. Możecie pisać tam Wasze sugestie odnoście mojego bloga, podzielić się ze mną Waszymi opiniami na temat poszczególnych książek itd.

Namawiam Was też do komentowania postów. Chciałabym czuć, że nie piszę do ściany, a także chętnie poznam nowe ciekawe osoby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz