KultuSarny TAG jesienny

Cześć, dzisiaj pierwszy raz przychodzę do Was z TAGiem! Cóż za historyczna chwila :D.Do tego jesiennego TAGu nominowała mnie Lekturia, której bardzo za to dziękuję. Koniecznie sprawdźcie jej bloga, prześwietny :)


Jaka książka wydaje Ci się być idealna do czytania jesiennymi wieczorami?

Dla mnie idealna książka na jesień musi być ciepła i przyjemna w czytaniu. W te jesienne zimne wieczory, która z kobiet nie marzyłaby o miłości jak z książek Nicholasa Sparksa? Dodatkowo wybrałam "Jesienną miłość". Częściowo ze względu na tytuł, ale przyznaję, że to jedna z moich ulubionych książek tego autora.
Jamie to ułożona dziewczyna, córka pastora. Poznaje ona Londona żyjącego chwilą, nie do końca "grzecznego chłopca". Jak ta dwójka zupełnie różnych ludzi może się zakochać i jak skończy się ich historia? Wszyscy pewnie znają film "Szkoła uczuć", który też uwielbiam, ale zaufajcie mi, książka jest jeszcze lepsza.

Oglądałaś kiedyś film z motywem Halloween?
Nigdy, przenigdy nikt nie będzie za stary na filmy animowane! Musicie to sobie zapamiętać :D. Uwielbiam filmy Tima Burtona. Ten styl, ten żart! Może nie jest to mój ulubiony film Burtona, ale również polecam.

Suszyłaś kiedyś liście? Jaka książka padła ich ofiarą?

Powiedzcie mi, kto tego nie robił? Liście zawsze suszyłam w książce "Bajarka opowiada. Zbiór baśni z całego świata". Odkąd pamiętam zawsze ta książka leżała, gdzieś na półce między bajkami. Myślę, że właśnie ta książka pamięta sporo suchych liści.

Czy w którejś książce/filmie znalazłaś motyw świąt/obrzędów jesiennych?
Nic teraz nie chce przyjść mi do głowy. Jedyne co mam na myśli w tym momencie to "Dziady" Adama Mickiewicza :D. Pewnie to dlatego, że to chyba ostatnia przeczytana przeze mnie książka. Lektury niszczą :(

Lubisz jesień? Jak tak to za co?
Nie lubię jesieni. Za oknem deszcz, ludzie podziwiają umierające liście. Wszędzie taka nostalgia, smutek. Najlepszym sposobem na przetrwanie jesieni jest herbata i dobra książka.

Podobno powinnam nominować 3 osoby, ale wyłamię się i nominuję tylko 2:
  • http://wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com/
  • http://chaosmysli.blogspot.com/

Jeszcze raz dziękuję za nominacje do TAGu i mam nadzieję, że spodobał się Wam on w moim wydaniu. Czekam na wasze komentarze :)


7 komentarzy:

  1. Ojej, co ja patrzę! Czy to mój blog jest w nominowanych? Cudownie, dziękuję! Szczególnie dlatego, że akurat ja uwielbiam jesień, więc ten tag jest dla mnie idealny. Chociaż pewnie pojawi się dopiero w przyszłym tygodniu, bo mi się namnożyło tych tagów książkowych już sporo. :D A co do tej książki idealnej na jesień, uwielbiam historie Sparksa, a "Jesienna miłość" to jedna z moich ulubionych! :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienna Miłość mam w planach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykonany tag:) I nie przesadzajmy nie jestem taka wspaniała :) (cii, tak naprawdę to jestem :D Żartuję oczywiście :D). Naprawdę bardzo dziękuję za miłe słowa:) "Jesienną miłość" mam w planach już bardzo bardzo długo. "Szkoła uczuć" to jeden z moich ulubionych filmów, a skoro mówisz, że książka jeszcze lepsza, to nic tylko się za nią zabierać:)
    Pozdrawiam,
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah, oj, no nie bądź taka skromna :D.
      Musisz przeczytać "Jesienną miłość"!

      Usuń
  4. "Jesienna miłość" uwielbiam tę książkę i zgodzę się z Tobą, że jest idealna na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracam tu do Ciebie, by poinformować, że zostałaś nominowana do Tagu książkowego. Szczegóły w linku: http://chaosmysli.blogspot.com/2015/10/disney-book-tag.html :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienna miłość? Czemu to romans :(( Sparks raczej nie tworzy mojego ukochanego gatunku, ale ostatnio coraz częściej mam ochotę na jego książkę ^^

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń