Październikowy TBR

Coraz dalej brnę w ten blogowo-książkowy świat i dzisiaj mam dla Was październikowy TBR. Ustaliłam sobie dość ambitny plan na ten miesiąc. Będę miała bardzo mało czasu, ale te 5 książek muszę przeczytać! 

1. Matthew Quicik - "Niezbędnik obserwatorów gwiazd"
Jakimś cudem mój wcześniej dodany TBR wyparował, więc piszę go ponownie. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" był zaplanowany na październik. Skończyłam go jednak już dzisiaj rano. To moje pierwsze zetknięcie z Panem Quickiem. Mi również przypomina Greena. Na dniach pojawi się recenzja tej książki.

2. Katarzyna Rosicka-Jaczyńska - "Ołówek"
Tę książkę również już zaczęłam. Minęłam już połowę i jak na razie jest smutna. Zastanawiam się czy autorka, opisująca swoja bezradność wobec swojej choroby, znajdzie miejsce na podarowanie czytelnikowi trochę nadziei na lepsze jutro.

3. Maria Krasowska - "Wyspa X"
"Wyspa X" to debiut tej młodej autorki. Marysia to blogerka, youtuberka, a także pisarka. Koniecznie sprawdźcie tę dziewczynę, a ja już niedługo napiszę dla Was czy debiut może być dobry.

4. Ann Brashares - "Nigdy i na zawsze"
"Nigdy i na zawsze" to dopiero 4 książka w mojej październikowej kolejce, ale czekam na nią już tak długo. Nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że uczucia, emocje będą wprost wylewały się z tej książki. Liczę na sporą liczbę wspaniałych cytatów. Możecie czekać na moją recenzję.

4. Gabrielle Zevin - "Między książkami"
Bardzo niepozorna, cienka książka podbija zagraniczny booktube. W Polsce niestety ginie w tłumie z powodu odmiennej okładki i zmienionego tytułu. Napiszę dla Was o niej i mam nadzieję, że po nią sięgniecie, ponieważ wierzę, że będzie dobra. W końcu nie ma nic lepszego niż książka o książkach.


Nie wiem czy uda mi się zrealizować ten plan. Przepraszam, że TBR zniknął i pojawił się na nowo, ale nie wiem jak to się stało. Życzę Wam października pomiędzy książkami <3



3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda ci się zrealizować plany. Ja nie planuję, wszystko wychodzi w praniu:) Z wymienionych książek czytałam tylko Niezbędnik. Cieszę się, że ci się podoba:) Zaciekawiłaś mnie "Ołówkiem".
    Pozdrawiam
    http://lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci powodzenia w czytaniu i mam nadzieję, że spełnisz książkowego plany! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/10/zakadki-do-ksiazek-czesc-4.html

    OdpowiedzUsuń