Liebster Award TAG

Znowu przychodzę do Was z TAGiem tym razem pozwolę Wam trochę lepiej mnie poznać. Po raz kolejny nominowała mnie Lekturia za co bardzo dziękuję!
Zacznijmy od tego na czym ten TAG polega. Ja odpowiadam na 11 pytań, a potem sama tworzę kolejne 11 i nominuję 11 blogerów, których liczba obserwatorów nie sięga 200.


1. Ile masz wzrostu?

Już przy pierwszym pytaniu będę musiała wyjawić mój kompleks. Mam prawie 180 cm wzrostu, co wśród innych dziewczyn i kobiet mnie wyróżnia. Wysokie buty chyba nigdy nie będą dla mnie.

2. Gdybyś spotkał(a) złotą rybkę, która może spełnić 1 twoje życzenie, co by to było? Możesz prosić dosłownie o wszystko. Życzenie jest jedno, nie ma próśb o więcej życzeń.

To będzie dość banalne. Chciałbym po prostu być szczęśliwa. Kochać życie, cieszyć się każdą 
drobnostką. To wcale nie tak proste jak się wydaje. Wiem, że mogłabym poprosić o coś typu koniec wojen i chorób, ale chyba wybaczycie mi mój chwilowy egoizm.

3. Ile czytasz?

Wszyscy mówią, że czytam strasznie dużo, ale gdy obserwuję blogosferę to nie da się z tym zgodzić! Staram się czytać zawsze w wolnym czasie, ale nie jest go ostatnio dużo. Myślę, że jak po prostu podam liczbę książek, które przeczytałam do dzisiejszego dnia w tym roku to będziecie mieli na to jakiś pogląd. Za mną 53 książki :)

4. Co jest Twoim ulubionym przedmiotem w szkole?

To też dość zabawne. W końcu większość czytelników zawsze wybiera profile i studia humanistyczne, ale są wyjątki. Lubię matematykę!

5. Gdybyś miał(a) wybrać moc (tylko jedną) co by to było? Masz do wyboru: czytanie w myślach, umiejętność poruszania się z prędkością światła, telekinezę (podnoszenie przedmiotów siłą umysłu), umiejętność stawania się niewidzialnym.

Hmm... Chyba najtrudniejsze z całego zestawu pytań. Zawsze chciałam czytać w myślach, ale nie jestem pewna czy zniosłabym te wszystkie negatywne myśli, opinie, a stawanie się niewidzialnym byłoby świetne. Biorąc pod uwagę moją prawie aspołeczną postawę i częstą chęć zniknięcia, wybrałabym właśnie tę moc.

6. Kim chciał(a)byś zostać w przyszłości?

Ojej. Jakie trudne pytanie. Zawsze śmieję się, że najbardziej chciałabym pracować w bibliotece. Kocham te miejsca i sądzę, że żadne inne pomieszczenia nie mają takiej duszy jak biblioteki. Tak naprawdę jednak nie idę w tym kierunku i pewnie pójdę na jakieś politechniczne studia, a potem już zobaczymy :)

7. Wymień 3 imiona męskie i żeńskie, które Ci się najbardziej podobają.

Nie jestem w tym dobra, ale się postaram. Żeńskie: Magdalena, Alicja i no dobra, nie mam pomysłu. Z męskich na pewno wybrałabym Piotr i Noah.  

8.Czy jest jakaś książka, która zmieniła Twoje spojrzenie na świat?

Książki Reginy Brett dały mi tyle pozytywnego nastawienia w ciężkich momentach mojego życia, że nie mogłabym po raz milionowy o nich nie wspomnieć. Błagam. Doceńcie te cuda!

9. Skąd wzięła się Twoja nazwa bloga?

Chyba nie muszę tego za długo tłumaczyć. Pomiędzy książkami chciałabym spędzić swoje życie i tak staram się to robić. Najchętniej siedziałabym między jednym stosikiem, a drugim i czytała każdą po kolei!
10. Twoja ulubiona postać, która rozśmiesza Cię do łez.

Postać, która rozśmiesza mnie do łez? Czytam w większości smutne książki, ale udam, że to może być postać z filmu i wrzucę tutaj Sida z "Epoki lodowcowej" :D. Wieczne dziecko, tak wiem!

11. Ile czasu poświęcasz swojemu blogu?

Staram się jak najwięcej, ale blog książkowy wymaga bardzo dużo czasu. W końcu trzeba mieć czas nie tylko na napisanie recenzji, ale jeszcze na czytanie książek. Wiem, że ostatnio nie pisałam dużo, ale dopadł mnie niemały kac książkowy.

Czas na moje pytania:
1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
2. Z którym bohaterem utożsamiasz się najbardziej?
3. Jesteś optymistą, pesymistą czy może realistą?
4. Od czego jesteś uzależniony?
5. Kto jest Twoją fikcyjną miłością?
6. Jakie masz zainteresowania poza czytelnictwem?
7. Dopasuj do 3 książek po 1 utworze muzycznym, który kojarzy Ci się z tymi powieściami.
8. Kim chciałeś zostać, gdy byłeś mały?
9. Jakiej muzyki słuchasz?
10. Czy płaczesz na książkach?
11. Dlaczego założyłeś bloga?

Teraz nominacje:
  1. http://wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com/
  2. http://magicznerecenzje.blogspot.com/
  3. http://miloscwieleznaczen.blogspot.com/
  4. http://zanim-przeczytasz.blogspot.com/
  5. http://first-page-book.blogspot.com/
  6. http://ksiazkiplusvat.blogspot.com/
  7. http://slowazkartek.blogspot.com/
  8. http://ksiazkowypotwor.blogspot.com/
  9. http://castleona-cloud.blogspot.com/
  10. http://secretsofbooks.blogspot.com/
  11. http://zakladkaa.blogspot.com/

14 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za odpowiedź na moje pytania i taki szybki odzew:) Miło było je poznać.
    Co prawda jestem raczej humanistką, ale w rezultacie interesuje mnie dużo rzeczy. Też lubię matematykę, więc nie jesteś osamotniona:)
    53 książki to dużo:) (po sprawdzeniu na lubimyczytać ja w tym roku przeczytałam póki co 44)
    Sid <3:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedzasz mnie aż o 11 pozycji! Moje 53 to słaby wynik przy Twoim 44. Zobaczymy ile jeszcze uda się przeczytać w tym roku. Mam jeszcze dwa miesiące. :D Musiałam podać Sida, hahaha :D. Jeszcze raz dziękuję za nominację!

      Usuń
  2. Ja jestem w trakcie czytania bodajże właśnie 53. książki i też uważam, że to wcale nie tak dużo. Moja mam twierdzi, że ja czytam aż za dużo i ostatnio powiedziałam jej , że w blogosferze są ludzie, którzy potrafią przeczytać 18 książek w miesiącu. Ale wg niej ja i tak czytam za dużo :p
    Dziękuję bardzo za nominację! Jak znajdzie się czas to odpowiemy na pytania! :>
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama tak samo do tego podchodzi. Ja chciałabym czytać szybciej, a raczej mieć więcej czasu. 53 to niedużo, ale ewentualnie mogę zadowolić się taką liczbą :D

      Usuń
  3. dziękuję za nominację, odpowiem na wszystkie pytania w następnym tygodniu :) też od zawsze moim marzeniem było pracować w bibliotece! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, dostałam informację u siebie, że nominujesz mnie do tego TAGu, ale tu w nominacjach mnie nie ma. I nie wiem teraz czy robić czy nie, oczywiście chętnie bym go wykonała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Przepraszam najwyraźniej zaszła jakaś mała pomyłka w nominacjach w poście. Oczywiście miałaś być nominowana! Zaraz wszystko edytuję i powinno być okay :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, w takim razie już zabieram się za odpowiadanie ;)

      Usuń
  5. Dzięki za nominacje niedługo podejmę się odpowiedzenia na twoje pytania :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, miło się czytało! A kiedy opublikujesz nowe recenzje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu na pewno pojawi się kilka. Ostatnio jestem tylko nocnym czytelnikiem, nie licząc zbiorów zadań :D

      Usuń
  7. Dziękuję bardzo za nominację :) Jest mi bardzo miło, zabieram się za robienie tego tagu. Co do twojego postu, super!

    OdpowiedzUsuń