Liebster Award TAG #2

Dzisiaj będziecie mogli dowiedzieć się o mnie więcej. Kolejny raz przychodzę do Was z LBA. Zdecydowałam się na podwójne, z powodu nominacji, więc przygotujcie się na dłuższy post, zapraszam! :)


1. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia na czytanie książki?
Już przy pierwszym pytaniu pojawia się problem. Czytam wtedy, kiedy znajdę czas. Chociaż chyba najchętniej robię to rano w łóżku ;)


2. Trzy ulubione pozycje, jakie zdarzyło Ci się przeczytać?
Na pewno pojawi się w końcu moje TOP 5 ulubionych książek. Jeśli teraz miałabym zdecydować się na trzy to byłyby to: "Złodziejka książek", "Jesteś cudem" oraz "Kochając Pana Danielsa".


3. Ulubiony aktor?
Trudne pytania! Można wymienić znowu trzech? Channing Tatum, Richard Gere i Tom Hanks. No ale dobrze... Richard <3


4. Twoja ulubiona adaptacja książki?
Możnaby się spierać między adaptacjami, a ekranizacjami, ale dajmy sobie spokój. Po prostu: "Charlie"/"The perks of being a wallflower".


5. Najbardziej wkurzający i irytujący bohater książkowy?
Eleonora z "Eleonory i Parka" Rainbow Rowell. Ta bohaterka dobija mnie na każdej kolejnej stronie. Nie znoszę tej książki. Wybaczcie.


6. Od kiedy istnieje Twój blog?
Pierwszy post na blogu pojawił się 06.09.2015r.. Jednak po pewnym czasie zdecydowałam się na przerwę i wróciłam na bloga 29.07.2016r..

7. Skąd pomysł na założenie bloga?
Po prostu książki uwielbiam, a mówieniem i nich zamęczałam wszystkich. Musiałam gdzieś się tym dzielić ;)

8. Piosenka, która ostatnio zamieszkała w Twoim umyśle i nie chce go opuścić to...?

9. Jakie jest Twoje motto życiowe? Ulubiona sentencja?
"Wszyscy robimy to samo, różnica polega na tym, jak to robimy. Jeśli inni czują się przy nas wyjątkowo, sami tacy się tacy stajemy." - Regina Brett

10. Na jakim filmie byłaś ostatnio w kinie? Jakie wrażenia?
Byłam na "Zanim się pojawiłeś". Świetny film. Cieszy mnie to, że nie skupia się na temacie eutanazji, tylko na tym, że życie jest piękne.


11. Weź najbliższą książkę, leżącą obok Ciebie, otwórz na stronie 76 i przeczytaj drugie zdanie. Jak ono brzmi?
Otworzyłam "Endgame". Książkę, której recenzję przeczytacie już niedługo na moim blogu. "I jest w tym dobry."

12. Gdzie spędziłaś/eś wakacje, albo gdzie zamierzasz wyjechać?
Na jeden dzień byłam już w mojej ukochanej Ustce, ale na pewno jeszcze pojawię się na weekend.

13. Czy ktoś w Twojej rodzinie również czyta książki?
Moja mama i starsza siostra :)

14. Po jaką książkę nie sięgniesz mimo pozytywnych recenzji?
Pewnie nie sięgnę po "Marsjanina".

15. Ulubiona książka z dzieciństwa?
Właściwie to nie wiem... Uwielbiałam wszystko z Kaczorem Donaldem.

16. Do jakiej książki często wracasz?
Rzadko wracam do książek, ale jeśli już to robię to najczęściej do felietonów Reginy Brett.

17. Czy sięgasz po klasykę?
Niestety nie. Mam problemy z czytaniem klasyki spowodowane stylem.

18. Czy słuchasz muzyki podczas czytania?
Zawsze! Dopasowuję ją do klimatu książki.


19. Jaką książek najchętniej zobaczyłabyś na ekranie?
"Szukając Alaski" - John Green lub "Rywalki" - Kiera Cass

20. Masz swoje ulubione wydawnictwo?
Nie, czytam książki, a nie wydawnictwa ;)

21. Czy byłaś/byłeś rozczarowana/y książką, mimo, że czytałaś/eś jej pozytywne recenzje?
Jasne, dużo dobrego słyszałam o "Eleonorze i Parku", ale niestety okropnie mnie zawiodła, podobnie jak seria Oddechy Rebbeci Donovan.


Dziękuję wszystkim, którzy dobrnęli do końca tego bardzo długiego TAGu. Gratuluję cierpliwości :D
Dziękuję za nominację autorkom blogów: http://kochajacaksiazki.blogspot.com/ oraz https://moje-czytania.blogspot.com/
Niestety ja sama już nikogo nie nominuję, ponieważ chyba już każdy w blogosferze robił ten TAG, sama też dziękuję za wszystkie nominacje do niego i myślę, że to ostatni raz, gdy ten TAG wykonuję :).


14 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi ;) Czasem lubię przeczytać LBA czy także TAG :)
    Pozdrawiam,
    http://www.sekretny-trop.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. OO ja też zawiodłam się na "Eleonorze i Parku". Moim zdaniem tytuł Najbardziej Wkurzającej i Irytującej Bohaterki, Tak Bardzo, że Mam Ochotę Rzucić Książką o Ścianę, przysługuje Tessie z "After".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "After" nadal przede mną, kiedyś zaczęłam, ale nadal nie jest skończony :/

      Usuń
  3. W zeszłym roku strasznie dużo pozytywów o Eleonorze i Parku, a koniec końców wyszło tak, ze ja również strasznie się rozczarowałam...
    Też chętnie zobaczyłabym Rywalki na wielkim ekranie :)
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic szczególnego Rainbow Rowell tam nie zdziałała :/

      Usuń
  4. Dziękuję (za gratulacje, iż dotarłam do końca tego tagu :D)!
    Jeżeli chodzi o ulubionych aktorów to mam ich kilku xD Jamie Campbell Bower, Ian Somerhalder czy Aleksander Skarsgard (jak obczaisz ich w necie, to się przekonasz dlaczego xD).
    "Marsjanin" jeszcze przede mną, mam nadzieję, że będzie tak samo świetny jak film, albo i jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Czytam książki, nie wydawnictwa" dobra odpowiedź, a dziwi mnie też umiejętność skupiania się na książce podczas słuchania muzyki, w moim przypadku musiałaby być to jakaś klasyka bez słów.
    olsnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niektóre wydawnictwa wydają ładniej, ale średnio mnie to rusza.
      Ja bez muzyki czytam 100 razy wolniej :/

      Usuń
  6. Też z chęcią zobaczyłabym ekranizację "Rywalek". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podczas czytania lubię mieć także tło muzyczne bądź telewizyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telewizyjne? Potrafisz coś oglądać i czytać? :o

      Usuń