Liebster Blog Award #3

Przy ostatnim LBA obiecałam, że to mój ostatni, ale jednak nie. Strasznie lubię ten TAG, Wy też chcecie się więcej o mnie dowiedzieć, więc dziś zapraszam na mój 3. LBA TAG.


1. Ile masz lat?
Mam 18 lat.

2. Dlaczego czytasz książki?
Książki są dla mnie ucieczką od rzeczywistości, stanowią dla mnie rozrywkę i inspirację, wsparcie oraz siłę. Książki są moim domem.

3. Twoja ulubiona lektura szkolna?
"Chłopcy z placu broni", nie zdajecie sobie sprawy, ile łez wylałam przez Nemeczka w podstawówce.

4. Ukochana okładka?
Najtrudniejsze pytanie w całym zestawieniu. Uwielbiam okładkę "Endgame", "Jesteś cudem", ale zawsze chciałam mieć w swojej kolekcji "Piętnaście pierwszych żywotów Harrego Augusta".

5. Jak często chodzisz do biblioteki?
Bardzo często! Kocham biblioteki i zawsze marzyłam o pracy w nich. Sama rzadko kupuję książki, więc najczęściej je dostaje, pożyczam lub wypożyczam z biblioteki. Jednak nienawidzę tych okładek z bibliotek, które książkę niszczą bardziej, niż czytelnik.

6. Po czym oceniasz książkę przed przeczytaniem jej?
Wiadomo, że książki z ładną okładką przyciągają książkoholików, ale ja najczęściej biorę pod uwagę ocenę na lubimyczytac.pl 

7. Jaką książkę teraz czytasz?
Aktualnie, uwaga! Wzięłam się za Pottera! Tak, nie musicie mnie już męczyć, że nie czytałam, ani nie oglądałam filmów z tej serii. Biorę się za to... ale powoli ;)

8. Twoje wymarzone wakacje?
Zawsze chciałam wyjechać do Francji/Włoch, ale mimo wszystko wakacji nie wyobrażam sobie bez wyjazdu nad polskie morze do Ustki.

9. Pierwsza książka, którą przeczytałaś?
To pytanie mnie zabija, zawsze pada, a ja nie pamiętam. Czytam od dawna. Pamiętam, że w 1. klasie podstawówki wypożyczyłam na samym początku "Księgę Dżungli" i przeczytałam ją w jeden dzień, ale czytałam już wcześniej. Niestety nie potrafię przywołać żadnych tytułów.

10. Ulubiony gatunek?
Romans, obyczajówka, młodzieżówka, ale jestem otwarta też na inne.

11. Ekranizacja lepsza od książki?
Niestety mogłabym sporo wymienić. "Zanim się pojawiłeś", "Charlie", "Ostatnia piosenka"

Dziękuję za nominację Oliwii z bloga Wyśnione książki.

Teraz czas na moje pytania:
1. Gdybyś miał opisać czym są dla Ciebie książki jednym słowem, to byłoby to?
2. Ulubiony film?
3. Jakie jest Twoje marzenie?
4. Najlepszy soundtrack?
5. Czy masz kontakt z kimś, kogo poznałeś/poznałaś przez swojego bloga?
6. Jaka jest Twoja ulubiona bajka?
7. Wolisz krótkie, czy długie książki?
8. Czym interesujesz się poza literaturą?
9. Jakiego bohatera z książek chciałabyś/chciałbyś przenieść do rzeczywistego świata?
10. Książka, od której masz teraz największe oczekiwania?
11. Dlaczego nie booktube?

Ja nominuję:
Tak, wiem, że powinnam nominować 11 blogów, ale wybrałam 4 i do odpowiedzi na moje pytania zachęcam również wszystkich chętnych do tego blogerów :)

12 komentarzy:

  1. Też nie czytałam książek o Harrym i za to chyba muszę się zabrać bo w końcu recenzuję książki a nie znam takiej klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój egzemplarz leży przede mną i czeka aż się za niego wezmę zamiast siedzieć przed komputerem ;)

      Usuń
  2. Dziękuję, za nominacje :D
    W wolnym czasie postaram się odpowiedzieć szczerze na wszystkie pytania :D
    Raz jeszcze bardzo dziękuję :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/tytuy-warte-uwagi1-ksiazki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi i pytania zadałaś. Wezmę udział w tym LBA. Spodziewaj sie za jakiś czas posta.
    Nie martw się. Ja też nie przeczytałam Harrego. Miałam jako lekturę tą książkę i przeczytałam tylko pierwszą stronę a później już mnie tak do niej nie ciągnęło. Nie lubię takiego gatunku. Może kiedyś się do niego przekonam. Życzę powodzenia z Harrym. Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga.
    http://kawaiksiazka96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, odpowiadaj, chętnie przeczytam i na bloga na pewno wpadnę!

      Usuń
  4. Fajne, fajne odpowiedzi - zwięzłe i na temat. :D Też uwielbiam obyczajówki i romanse, ale coraz częściej otwieram się na inne gatunki. :D
    Pozdrawiam,
    A.


    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam się rozpisywać, bo później tylko się rzuca okiem ;). Ja też staram się sięgać po coś innego :)

      Usuń
  5. Dzięki za nominację ;)
    Masz moje odpowiedzi: http://www.sekretny-trop.pl/2016/08/zapiski-lba-1.html
    Pozdrawiam,
    http://www.sekretny-trop.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Film Charlie jest serio lepszy od książki? Albo raczej: czy książka jest dużo gorsza od filmu? Bo film widziałam, po książkę chcę sięgnąć i ciągle zastanawiam się czy warto...
    A poza tym mam tak samo z biblioteką - stamtąd najczęściej mam książki, ale nienawidzę tych plastikowych okładek, mam dziwne wrażenie, że zawsze są lepkie. D:
    Pozdrawiam,
    terpsychorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli film podobał Ci się średnio to lepiej nie. Trudno mi powiedzieć, bo ja zakochałam się w filmie i później byłam mało obiektywna, ale jednak film jest lepszy.
      Lubię książki z biblioteki, bo ciekawi mnie np. kto zaznaczył dany fragment, czy tej osobie podobała się ta książka, itd. Okładki jednak niszczą troszkę urok.

      Usuń