Sierpniowe perelki booktuba

Cześć, dziś przychodzę do Was z perełkami booktuba. Lipcowe perełki przyjęły się wśród Was cudownie, więc dziś wyszukałam dla Was 3 filmy, które spodobały mi się w sierpniu :)
W sierpniu zakończyła się Gra o booktube, o której pisałam Wam miesiąc temu. Program stworzony przez Maję K. zdobył wielu widzów (w tym również mnie). Jednak najbardziej spodobał mi się pomysł Mai, żeby blogerzy i widzowie również wzięli udział w kolejnej edycji programu. Sama zastanawiałam się nad wysłaniem zgłoszenia, ale chyba sobie odpuszczę. Was jednak zachęcam.  Jak to zrobić, dowiecie się tutaj.

Na booktube w sierpniu dołączyła także Gabrysia, która przykuła moją uwagę. Koniecznie musicie ją sprawdzić, bo jakość jej filmów jest świetna, a o książkach mówi w sposób ciekawy.

Martha Oakiss w tym miesiącu zrobiła świetną akcję. Razem z 10 innymi booktuberami nagrała filmik o książkach, które powinny zostać wydane w Polsce. Mam nadzieję, że wydawnictwa trafią na ten film i zajmą się wymienionymi pozycjami ;).


To tyle w tym miesiącu, dajcie znać, co Wy wyhaczyliście na booktubie w sierpniu, a ja ze smutkiem żegnam ten miesiąc.


12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na serie postów, na pewno zajrzę na kanały tych booktuberek. :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł się przyjął. Dużo oglądam, więc trochę się tym dzielę ;)

      Usuń
  2. Na bieżąco śledzę tylko Maję. ;) Do reszty mam mieszane uczucia... :)

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na polskim Booktubie w miarę regularnie odwiedzam Maję, Laurę Lee, Marthę Oakiss oraz Anitę z Book Reviews :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z Books of Souls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam wszystkie wymienione i wiele więcej ;)

      Usuń
  4. Ciekawy post :D
    Skończyłem właśnie LBA i bardzo dziękuję za nominacje :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/lba-2.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w te wakacje na maksa wkręciłam się w booktube! To jest coś cudownego, taka miła odmiana, że na yt są dziewczyny, które nie kręcą tylko o ciuchach i kosmetykach.
    Z sierpnia w sumie najbardziej zapamiętałam vlog P42 o podróży do Tajlandii i Kambodży (niby mało książkowo, ale wielkie WOW) i bookshelf tour Anity (myślę, że niejedna biblioteka jest gorzej zaopatrzona XD). No i wiadomo - zakończenie Gry o booktube. <3 I w ogóle każdy filmik jest super!
    Cóż, booktube życiem ;D
    Pozdrawiam,
    terpsychorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra odmiana. Chociaż ja kocham mówiąc inaczej, jeśli chodzi o odmiane na Youtube.
      Booktube jest jednak o wiele przyjazniejszy.
      I filmie P42 myślałam, ale nie miałam czasu obejrzeć całego, a też mija się trochę z książkami.
      Na bookshelf Anity poczekam, ale z nową biblioteczka :D

      Usuń