TOP 5 ksiazkowych par

Dzisiaj przedstawię Wam top 5 książkowych par, którym kibicowałam z całego serca! Czytam sporo romansów, więc nie mogę ominąć tego tematu, zapraszam na moje zestawienie :)
5. Katniss i Peeta z "Igrzysk śmierci"
Jak już wspominałam "Igrzyska" zaczęłam od filmów, więc naturalnie początkowo w tym trójkącie kibicowałam Galowi (w końcu Liam Hemsworth, dziewczyny mnie rozumieją). Jednak w książce to Peeta skradł moje serce i odkąd wzięłam się za książki nieustannie to tej parze kibicowałam :)

4. Hazel i Augustus z "Gwiazd naszych wina"
Początkowo zastanawiałam się, którą parę od Greena tu umieścić, ale mimo wszystko to chyba właśnie im kibicowałam najmocniej, a na ich wzloty i upadki reagowałam najbardziej emocjonalnie. Uwielbiam ich i w filmie, i w książce, a Ci, którzy czytali już wiedzą czy John Green złamał moje serce czy nie.

3. Rosie i Alex z "Love, Rosie"
Co tu wiele mówić, tę dwójkę momentami chce się wziąć i po prostu zbliżyć do siebie. Ciągle na ich drodze pojawiają się nowe przeciwności losu, ale my wszyscy wiemy, że są dla siebie stworzeni.

2. Jamie i Landon z "Jesiennej miłości"
O powieściach mojego ukochanego Nicholasa Sparksa jeszcze Wam nie pisałam. Czytałam chyba wszystkie jego powieści, a wątki miłosne kradną mi serce. Szczególnie ten. Tę powieść możecie znać również z ekranizacji o tytule "Szkoła uczuć". 

1. Sophia i Daniel z "Nigdy i na zawsze"

Ta para łamie serca. Daniel w każdym wcieleniu poszukuje swojej ukochanej Sophii. Traci ją, a następnie na nowo zdobywa. Niestety tylko on pamięta Sophię ze swoich poprzednich wcieleń. Ona za każdym razem musi poznawać go na nowo. Czy ostatecznie Daniel i Sophia odnajdą się na zawsze? Koniecznie sięgnijcie po tę pozycję, jeśli kochacie romanse, jak ja. 


Dajcie znać czy podobają Wam się zestawienia i jakie chcielibyście następne. Zostawcie po sobie ślad, proszę :)


32 komentarze:

  1. O tych parach słyszałam, ale książek nie czytałam prócz Igrzysk Śmierci, które porzuciłam po połowie pierwszego tomu. Nie spodobało mi się i strasznie ciężko czytało.
    Cykl jest fajny. Można by było jeszcze wiele dorzucić, na przykład Hermionę i Rona oraz Ginny i Harry'ego z Harry'ego Pottera..
    Pozdrawiam, http://www.sekretny-trop.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga! Nie czytałam, ani nie oglądałam Harry'ego. możecie mnie zlinczować :(

      Usuń
    2. Spokojnie, ja nikogo nie linczuje za nieznajomość ani za to, że się ten cykl komuś nie spodobał. Ja też dużo książek i cykli/serii nie czytałam, a są bestsellerami.

      Usuń
    3. Luzik, ja też nie czytałam Harrego, ani nie oglądałam :) !

      Usuń
    4. Troszkę się tego wstydzę, ale niestety nie jestem fanką fantastyki :(

      Usuń
  2. Bardzo lubię Katniss i Peetę :) "Gwiazd naszych wina" zamierzam przeczytać. Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś kto nie jest za Galem :D

      Usuń
  3. Hah, genialny post :)
    Hazel i Augustus <3
    Rosie i Alex <3
    Katniss i Peeta :P
    Katniss i Gale (nie wiem jak to się pisze) <3
    Zarówno w książce jak i w filmach wole zdecydowanie jego :)
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobało.
      Team Peeta! :D
      pozdrawiam i zapraszam ponownie

      Usuń
  4. Zadziwię Cię na pewno, ale nie znam żadnych, oprócz Igrzyskowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało Ci się mnie zaskoczyć. Mało kto do teraz nie zetknął się z "Gwiazd naszych wina"

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Ja osobiście cieszę się, że najpierw przeczytałam Igrzyska, nie znając filmowej obsady (nie uważam, żeby była najlepsza). Od samego początku kibicowałam Peecie i to chyba jedyny taki przypadek, żebym nie zmieniła swojego OTP przez całą serię (No chyba, że w Harrym Potterze, ale tam nigdy wątek miłosny nie był dla mnie ważny).

    http://optimistic--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie obsada nie przeszkadza, ale żałuję, że najpierw obejrzałam 2 filmy ;/.

      Usuń
  6. Czytałam GNW oraz Love Rosie. Pierwsza para niby super, świetnie, ale jednak im tak nie kibicowałam. Szczególnie w książce moje emocje były znikome, w filmie wyglądało to trochę lepiej. Love Rosie to książka, która do mnie nie przemawia, aczkolwiek film jest najbardziej na plus. W końcu obsada fenomenalna.
    Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele takich opinii słyszałam. Wydaje mi się, że to przez to, że powieść jest epistolarna :D

      Usuń
  7. Nie czytałam wszystkich książek, o jakich wspomniałaś, ale akurat uwielbiam Rosie i Alexa. Po prostu oni byli dla mnie jedną z lepszych par w literaturze. :)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za którąś koniecznie musisz sięgnąć :D

      Usuń
  8. Ciekawie wyłuskałaś te pary z książek, tez mam takich swoich ulubieńców, choć czasami wymieniam ich na innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te trzy pierwsze pary są moimi ulubionymi. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hazel i Augustus <3 John Green złamał moje serce na końcówce "Gwiazd naszych wina" :/
    http://justbooks-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On łamie moje serce w każdej swojej książce!

      Usuń
  11. Zlinczuję Cię nie za to, że nie czytałaś Harry'ego Potter'a tylko za Katniss i Peete (znowu nie wiem jak to się odmienia) ja wolę Katniss z Gale'm na 100%, Peety to w ogóle nie lubię, ale w to się nie zgłębiajmy, a sama jestm #teamFinnick XD
    Jaki chaos :P
    Ale:
    Nominowałam Cię do Summer reader BOOK TAG :D
    https://bookowelowe.blogspot.gr/2016/08/summer-reader-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, Finnick jest super, ale niestety nie jest w tym trójkącie :/
      Dziękuję za nominację do TAGu! <3

      Usuń
    2. Pozostawmy go w szipie ze mną <3
      No, ewentualnie (!) z Annie :P

      Usuń
  12. Za niektóre pary także trzymałam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wybrałaś te pary <33

    joolsandherbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych co wymieniłaś to znam tylko z Love Rosie i z GNW ja bym tu wstawiła jeszcze parę innych ale to tylko ja bym tak zrobiła. Fajny pomysł na posta. Pozdrawiam i zapraszam http://wswiecieksiazeek.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam ponownie :)

      Usuń