Gdybyś miał opisać, czym są dla Ciebie książki jednym słowem, byłoby to?

Dziś przychodzę do Was z czymś wyjątkowym, z czymś co przygotowywałam jakiś czas. O odpowiedź na moje ulubione pytanie poprosiłam blogerów, booktuberów, ale nie tylko. Proszę, zerknijcie na to i uwierzcie, że ludzie są równie cudowni jak książki :)


Zaczynamy od odpowiedzi cudownej kobiety, Pani Marioli. Prowadzi ona swój kanał Przekartkowane, a Wy na pewno znacie ją z kanału Mai K. :)

Przyjaciółmi książki nazwała Martha Oakiss. Marthę możecie znać z bloga i jej kanału na youtubie. Wspominałam o niej też w sierpniowych perełkach booktuba.

Tą odpowiedź razem z uzasadnieniem dostałam od Marysi Krasowskiej, młodej autorki i booktuberki. Recenzję jej książki możecie również znaleźć na moim blogu.

Tym razem widzicie odpowiedź autorki bloga Chaos myśli. Absolutnie uwielbiam jej styl pisania i jeśli jeszcze jej nie znacie to koniecznie zapoznajcie się z jej blogiem.

Muszę przyznać, że to jedna z moich ulubionych odpowiedzi. Udzieliła jej Ula z kanału słomka.

Mój faworyt. Przyczajony hasacz. Jedyna osoba, która stwierdziła, że moje pytanie jest banalnie proste. Cudowna odpowiedź od wyjątkowego Hasacza :)

Chyba najdłuższej odpowiedzi udzieliła mi Julia z Books in the night. Sądzę, że odpowiedź wcale nie jest tak prosta i mnie ona urzeka :)

A to jedyna odpowiedź kogoś, kogo nie możecie znać ani przez bloga, ani przez youtube. To odpowiedź Ali, którą serdecznie pozdrawiam <3.

To odpowiedź Laury, którą możecie znać z kanału na youtubie. Koniecznie sprawdźcie jej filmy, bo myślę, że jej poczucie humoru jest cudowne!

W ostatniej chwili jedna odpowiedź się powtórzyła, ale myślę, że to w ogóle nie odbiera uroku. Urocza Remi urzekła mnie swoim uzasadnieniem :)


A to ja.

Chciałam jeszcze tylko sprostować. Zaczynając projekt i pytając o odpowiedź, nie wiedziałam o istnieniu serii #jaczytam Klaudii z totallbooknerd7. Koniecznie wpadnijcie na jej kanał i sprawdźcie tę serię.

Teraz bardzo chciałam podziękować wszystkim, którzy stworzyli ze mną ten zbiór najpiękniejszych słów. Dziękuję za Wasze cudowne odpowiedzi i za Wasz udział :). Dzięki nim mogę podzielić się z Wami magią słów.





8 komentarzy:

  1. Lubię takie akcje i cieszę się, że mogłam wziąć w niej udział. Jak widać, jest tyle pięknych słów opisujących książki! :)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za to, że zechciałaś wziąć w niej udział! :D

      Usuń
  2. Woooow!! Super Ci to wyszło, w ogóle to miałaś fantastyczny pomysł! <3 Myślę, że odpowiedziałabym podobnie jak Martha, ale wszystkie odpowiedzi były świetne i z każdą w jakimś stopniu się zgadzam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Każda z odpowiedzi ma w sobie coś specjalnego

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tym projektem, moja odpowiedź to "pomysły" czyjeś inspirują mnie zawsze do swoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się właśnie, czy ktoś poda odpowiedź inspiracja :D

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa (i urocza w jakiś sposób) inicjatywa, gratuluję świetnego pomysłu i wykonania!
    To bardzo uczące i niesamowicie interesujące, że dla każdego książki znaczą trochę coś innego, chociaż dla wszystkich są równie ważne.
    Mojemu odczuciu na ten temat najbliższa była odpowiedź Remi, uzasadnienie jest takie prawdziwe. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ostatnie zdanie jej odpowiedzi <3
      Dziękuję :D

      Usuń