Wrześniowe perełki booktuba

Dziś już trzeci raz przedstawię Wam filmy z booktuba, które zrobiły na mnie wrażenie i wyróżniły się spośród pozostałych. Po raz kolejny zapraszam Was na kolejną porcję kreatywności, którą serwują nam booktuberzy!
Dzisiaj znowu wyróżnię film Anity z bookreviews. Potterheads | the musical, jak się możecie domyślać, spodoba się najbardziej fanom Harrego. Anita razem z innymi booktuberkami stworzyła zabawną produkcję i jestem pewna, że było przy nagrywaniu dużo śmiechu i radości, a my lubimy takie pozytywne akcje!

Tym razem mam szansę wspomnieć o filmie Olgi z Wielkiego Buka, która w swój projekt zaangażowała tylu booktuberów, że film został podzielony na dwie części. Każdy z nich opowiada o swojej ulubionej ekranizacji. 

Jak zwykle dorzucam coś, co wywołało u mnie sporo śmiechu. Kolaboracja Mai K. i Robsona była świetna. Pomysł na film również nie był banalny, ponieważ nie spotkałam się z nim jeszcze na youtubie. Jeśli chcecie zobaczyć, jak booktuberzy piszą książkę to kliknijcie tutaj.


Napiszcie jakie filmy we wrześniu Wam podobały się najbardziej. Przepraszam, że ostatni tydzień był martwy na moim blogu, ale matura zabiera mi życie. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości. Już niedługo przedpremierowo "Pieśń Dawida" :)