Październikowe i listopadowe perełki booktuba


Czas nadrobić zaległości! W poprzednim miesiącu nie pojawiły się perełki booktuba, więc tym razem mam dla Was podwójne podsumowanie! Zapraszam!



Potterheads na pewno wiedzą, jak ważny był październik, miesiąc premiery książki "Harry Potter i przeklęte dziecko". Anita, która została ambasadorką książki stworzyła na swoim kanale Turniej Bookmagiczny, w którym brali udział inni youtuberzy (i nie tylko). Konkurencje sprawdzały wiedzę uczestników o serii J. K. Rowling. Ja sama ogromną fanką Harrego nie jestem, ale doceniam świetny pomysł! Tutaj możecie zobaczyć pierwszy film.

W październiku odbyły się również Krakowskie Targi Książki. Ja niestety nie miałam przyjemności na nich być, ale szczególnie spodobała mi się relacja i wywiad z tego wydarzenia na kanale Niedopisana Recenzja. W tym genialnie zmontowanym filmie również widzimy wielu booktuberów! link

W listopadzie zaczęłam śledzić nowy kanał, czyli Poklask. Uwielbiam styl filmów, które pojawiają się na tym kanale. Panowie potrafią mnie rozbawić, a o książkach i filmach wypowiadają się mądrze i widać, że mają o nich pojęcie. Strasznie cenię kanały na booktube, na których filmy pojawiają się w pięknej jakości. Zawsze ogląda mi się to lepiej i o wiele przyjemniej. Zapraszam!

 Muszę przyznać, że nie były to dla mnie miesiące, w których miałam czas dla booktuba. Mam nadzieję, że udało mi się pokazać Wam jednak kilka perełek. 10. grudnia mam dla Was niespodziankę! Podpowiem tylko, że na moim blogu zagości wiele osób, które na pewno są Wam znane! Dajcie znać, co Wy oglądaliście w październiku i listopadzie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz